tisdag 12 januari 2010

Antagen utmaning ang sovplats i SL


Alessia vill att vi berättar om våra sovvanor i SL. Lets go!
jag somnar lite hur som helst men helst hemma. förr va det mysigt att vakna till en cuddlebild från en fäll, säng eller soffa. Numera slocknar jag i cafeet eller i cuddleparken eller som på bilden i mitt lilla privata hus på soffan. jag har nu mera inga probs i SL med ngn som snarkar, drar i täcket eller ska ha kaffe kl 7 på morgonen :-) men det e nog underligt.. när jag tänker efter så minns jag stunder jag (vi) somnat och vaknat dagen med samma bild som när vi lade oss, med den underbara äkta mannen gosigt cuddlande, vem gillar inte morgonmys? ;.)

4 kommentarer:

  1. ewwwwwwwwwwwww dom får inte prata med mig eller kladda innan jag fått mitt kaffe och har borstat tänderna

    SvaraRadera
  2. http://tinasuniversum.blogspot.com/2010/01/gar-ni-och-lagger-er-i-second-life.html

    Går ni och lägger er i Second Life?

    /Tina - zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

    SvaraRadera
  3. vilka vi..??ja jag och sir baxton ofta i parken men det jag pratade om ovan var om danny, past track, glömt och preskiberat ;-)))

    SvaraRadera
  4. Bock går upp och fikar o borstar tänderna sedan går han tillbaka i säng om jag fattat rätt, tittar in i skärmen med stora blå, viker undan den blonda luggen:_)

    SvaraRadera