lördag 19 december 2009

ABBA en succe igen

Oj Here in this wonderful winterland at Fruit Islands Created so nice by Eq ( the lady with hard name:-) was ABBA going to perform in the evening yesterday. In the fruitlands adverticement one could read folling, that Lizzo written :-)
"Group Notice From: Lizzo Dreamscape REMINDER2PM SLT Today, December 18The Ice Palace at Frosty Fruit Islands - NEW LOCATION!OMG!!! They are back!The only band to ever Crash Mango sim!The fantastically popular ABBA Sweden returns to Fruit Islands! And this time they are heating things up at The Ice Palace at Frosty Fruit Islands."


I went there as I do infor all Events I host on. I meet the incredible Lizzo, event manager at the fruit islands Events. (no pic on her unfortunally).


OK. home training dance step, correkt my terrible ugly ABBA boots, nearly broke my leg. that silent empy ice place changed 2PM driday night to one of the greatest event you can dream about. Over 74 avatars had a nostalgic meeting. The Event manager IMed worried " oh.. now it is over 70 avas that what we can have. OMG!. we luagh. Jesper IMed I think he was worried too, hihi " Anna if we sim crasch TP to our island or something he said. I smiled in RL. Should we do it again. No it went fine. Dennis owner of the sims here laught when I joked about it telling him we promise not to crash the sim again. :-)) And Mialinn helped us by advertise in norwaygroup. and plopp plopp the Norway people start plopp down. Petgirl help also to advertice it and I think I saw a santahat somewhere in the crowd :-) Thanks both, It was a succe yesterday.

Today one could not even imagen the big ABBA show party from yesterday. The winter sim in fruit islands was again quit, nice and adoreble. I have just one word for yesterday. ABBA we did it again! WOOOOOO!


I was so happy so I needed I little time for myself and went to my favvoplace and my silent friends , ladydragons before I happy hug my pillow and fall into sweet dreams. Thanks ABBA Jesper, Ewa, Greta and eric. You are great. I proud being in your team.

3 kommentarer:

  1. Du har rätt Tomten var - där. Nej försökte vara där.

    Jag förstår Jesper´s kommentar och råd till ”vår Lucia” - Jag möttes av hela 62 på simmen - alla var grå och förblev helt gråa - ljudet kom och gick hela tiden - jag kunde inte röra mig en enda mm.

    Jag vet att ABBA är kul och trevligt när det är få i lokalen - och ville se er igen! - men ingenting fungerade vilket så klart är LL dåliga teknik:-(

    Allt var ”skit” och förblev ”skit” - så jag lämnade för IRL efter en lång stunds väntan på att få se något vad som - inget hände det var för många på simmen och musiken tog sig aldrig och - nej jag lämnade och hoppas ni hade det kul.

    Sorry.

    /Tina

    Som ändå dragit ned på allt, tagit bort allt på skärmen, inga AO, radars, huds extrema saker på mig… osv. Nästintill naken.

    SvaraRadera
  2. Trist Petgirl.. Jag märkte inget :-(
    trots att jag har combotr :-) Pöss du får komma annan gång då.. kramiz

    SvaraRadera
  3. Hej anna, vad kul att du startat upp en sida igen, det var nytt för mig, självklart länkar jag till min.

    Kram vi får höras om vi hinner med någon Abba show innan jul!

    SvaraRadera