fredag 11 december 2009

Oj det har vart så roliga veckor nu.

Nu.. ska jag visa hur mina sista veckor sett u, full rulle, hurtbulle :-)
Jag skriver sen får ni julpyssel att gissa vilken text till hör vilken bild :-))

1. Fick förfrågan av Petgirl om att sätta en cafe filial på Lusia/julmarknaden .. sagt och gjotr, säger petgirl så.. då tar man fram hammare o sprik. :-)
2. Sedan ngt som jag e himla stolt över, ler ödmjukt. Petgirl gav mig äran i år att julpynta ambassaden. Pynta o dekorera e ju som ni vet, det jag älskar mest i SL. Det var ett hedersuppdrag för mig. kommer minnas så länge jag lever. :-)
3. Asterixparty, Ikaros idea så Tour o jag byggde upp asterixbyn.. Dt vart så lyckat och så himla fin fest. Tack alla kramar om i gruppkram alla som bidrog och alla som kom.
4. Snöade sedan in parken vid cafeet.. då jag märkte det blev lite kallt om rumpan så satte jag en öppen spis med bollar framfö i kafeet. där man kan fika o värma sig eller efter mysa ;P .....;-)
5. Vart på sverige festerna som alltid e kul, oh som tack vare tomtan Petgirl (Tina) gör att i alla håller ihop nu även 7 månader efter att vi splittrades på second sweden. så bra.. eg e vänner viktigare än vilken sim man är på :-) eller hur??
6. Min vän Tour har vart till stor hjälp i allt jag gjort sista tiden. Samma med Ob som e nära god vän. men oj ni e så många som stöttat o stöder mig kan inte räkna upp alla, ni vet vilka ni är. puss på er.. tiden efter danny var tuff. men nu spirar min inspiration igen högre än någonsin tack vare er. Gud, tack för ni finns.
7. var på jesper och ewas sim på skridskotävling tour o jag satte på oss passande kläder.. men ack, men ack,, vi borde tränat. tyvärr finns ingen bild när Tour far in med oss rätt in i julgranen och julkulorna där vi fastnade .. haha och innan Tour crashade så vi ut som Piff o Puff på julafton o plutos gran :-)) nää vi vann inte givetvis.. jag hade airbag i baken för ev pladaskfall i höga lyft :-) och Tour hade öron skydd för att slippa mina irriterande kommentarer hur vi skulle åka ..lol
8. sedan var det julhunt som allesia fixade med bravur.. fantastiskt bra ordnat.
9. lucia träningen som jag följt, ni e så duktiga och under zigs ledning blir det kanon. jojo Petgirl har slitit häcken av sig som vanligt.. så henne får vi va oxå snälla mot efter Lucia.. hon borde få vila upp sig på icehotellet med " stör Ej" skylt på dörren mnst en vecka. eller en båtvecka i medelhavet med träning av Ben :-)) .. min lilla panda maskot har föryllt mina mornar i SL. men nu har han skaffat land så nu blir han nog upptagen.
och i morse kollade jag en mysig cuddlepark hos kharim
att en man kunde göra ngt så romantiskt förvånade mig, sedan gick vi till mitt ställe o kolladee och tog en morgonrock. *hämtar andan... hoppas jag fick med allt.. här kommr bilderna hur som helst, huller om buller .. håll till godo
OCH GLÖM INTE RAJRAJ ikväll LUCIA VAKAN på LUCIA SIMMEN. Kram på er









1 kommentar:

  1. Fint dekorerat, fina bilder och Olle är ju så sööt!!! *kramar Olle*

    SvaraRadera