tisdag 8 december 2009

Tack :-) men oj det här med granskning gick fel

Tack Blanche och Loo jag såg era kommmentar , jag känner mig välkommen men jag gjorde ngt fel :-( dom försvann trots n skrev 3 dubbla båda yvå.. ngt nytt jag mpåste lära mig . kram och tack jag såg dom allafall.




I Kafeet e nu vinter i mitt Second life men i gengäld har jag tänt en fin brasa i kafeet med sitt bollar o fäll framför som ni kan värma er vid när ni vart i Mysparken och dansat. den är oxå e insnöad, en morgon fann jag en liten panda som somnat på fällen framför brasan,

så gullig så

men dom e nog van vid varmare klimat :-)låg där så söt så jag tassade in satte mig tyst i baren tog en fika, utan att sörpla så högt.

2 kommentarer:

  1. Den söta pandan känner jag igen :P

    SvaraRadera
  2. Ja de e mycke nu .... men du har fått de så fint på ditt cafe. En fröjd att komma o hälsa på i det fina vinterlandskapet, men det är säkrast att man byltar på sig ordentligt så man inte fryser häcken av sig. LOL
    Roligt att se att du har tagit upp bloggandet igen, saknade dig vännen min. Pööss AB ... och GO GIRL GO!

    SvaraRadera