torsdag 10 december 2009

Anna for till värmen o waterfront


Parken var kall och mitt hus i skyn har oxå snöat ihop, trött på att skotta snö, tänkte jag att jag skulle titta på de tomter som Rosele så billigt hyr ut ( 1 Linden per prim) och det var fina tomter med tillhörande vatten massa prim till lågt pris. funderad på att ha ett sommarställe där.. men jag har ju just byggt skyhuset när o bra till cafeet.. men jag vill ändå om nu ngt längtar till söderhavet i vitern eller söker land att hyra. ta en koll ni med.. Vill oxå givetvis säga att det finns en del tomter lediga nu oxå på simmen sverige där mitt cafe ligger.
tog lite bilder och fick lite info av Rosele. så har du bostads eller fritids hus tankar.. ta en koll på waterfronten i soliga Leebon. :-)
och vill du veta mer kontakta bara rosele Maroon.
adress en här fanns flera tomter vid havet.
http://slurl.com/secondlife/Leebon/73/143/22

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar